Informații de interes public
| Denumirea actionarului | Nr.actiuni | % | Valoare capital social (lei) |
| TOTAL, din care: | 326.559 | 100,0000 | 816.397,50 |
| Persoane fizice *) | 88.026 | 26,9556 | 220.065,00 |
| Persoane juridice *) | 238.533 | 73.0444 | 596.332,50 |
| P.P.M. | |||
| Banci si/sau societati de investitii financiare **) | |||
| Statul Roman prin Ministerul Economiei | 238.364 | 72,9926 | 595.910,00 |
| Cota de participare a managerului |
- adresa: localitatea Bucuresti, str. Calea Plevnei, nr. 137C, Sector 6,
- adresa: localitatea Bucuresti, str. Popescu Radu, nr. 17, bl. 24A, sc. 1, et. 8, ap. 32, Sector 1,
- adresa: localitatea Iasi, str. Costache Negri, nr. 48, Judetul Iasi,
- adresa: localitatea Sibiu, str. Dr. Ion Ratiu, nr. 4-6, Judetul Sibiu.
| Natura | Data expirarii | Estimarea veniturilor generate (mii lei) |
| IPROCHIM engineering – OSIM Bucuresti | 2024 | |
| IPROCHIM engineering – Organizatia Mondiala a Proprietatii Intelectuale | 2025 | |
| IPROCHIM engineerin – OSIM Bucuresti | 2023 |
| Nr. | Document | Data publicarii: | PDF: |
| 1 | Conducere Iprochim ianuarie 2021 | 2021-02-15 | |
| 2 | Declaratie aderare SNA | 2021-02-15 |
I. Informatii conform cu Legea 544/2001
Persoana Contact pentru implementarea Legii 544/2001:
Sef Serviciu Rares Mihai Banu
Telefon: 0734.117.347
Fax: 021 2102701
E-mail: secretariat.general@iprochim.ro
| Nr.Crt. | Descriere | Document asociat |
| 1 | Informatii Generale si Legislative | IG-01 |
| 2 | Formulare | |
| Formular cerere | FC-01 | |
| Formular reclamatie | FR-01 | |
| Formular reclamatie (revenire) | FR-02 | |
| Formular raport evaluare implementare | FRE-01 | |
| 3 | Raport curent | RC-01 |
II. Informatii conform cu Legea 361/2022
Persoana Contact pentru implementarea Legii 361/2022:
Tert desemnat BENTE&ASOCIATII SRL
Telefon: 0720.548.029
Fax: 021 2102701
E-mail: integritate@iprochim.ro
| Nr.Crt. | Descriere | Document asociat |
| 1 | Informatii Generale si Legislative | Procedura Semnalarea Neregularitatilor |
| 2 | Formulare | |
| Formular cerere | Formular sesizare Neregularitati | |
III. Conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011, privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (art. 51),
IPROCHIM S.A. publică pe pagina proprie de internet, pentru accesul acţionarilor şi al publicului, următoarele documente şi informaţii:
a) hotărârile adunărilor generale ale acţionarilor: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / despre noi / actionariat / adunări generale
– https://iprochim.ro/adunari-generale/;
b) situaţiile financiare anuale: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / informații de interes public / raportări financiare
– https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2025/07/Raport-anual-2024-gdpr.pdf;
c) raportările contabile semestriale: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / informații de interes public / raportări financiare
– https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2025/08/Raport-semestrial-S1-2025-gdpr.pdf
– https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2025/07/Raport-anual-2024-gdpr.pdf;
d) componenţa consiliului de administraţie/directoratului, inclusiv: numele şi prenumele fiecărui membru al consiliului de administraţie/directoratului, CV-ul fiecărui membru al consiliului de administraţie/directoratului, data încetării mandatului fiecărui membru al consiliului de administraţie/consiliului de supraveghere/directoratului, afilierea politică a fiecărui membru al consiliului de administraţie/directoratului, statutul fiecărui membru al consiliului de administraţie/directoratului, respectiv definitivi sau provizorii, remuneraţia fiecărui membru al consiliului de administraţie/directoratului, inclusiv eventuale bonusuri sau beneficii: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / despre noi / conducere
– https://iprochim.ro/conducere/;
e) declaraţiile de avere şi de interese ale fiecărui membru al consiliului de administraţie/directoratului de pe întreaga durată a mandatului: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / despre noi / conducere
– https://iprochim.ro/conducere/;
f) raportul anual cu privire la remuneraţiile şi alte avantaje acordate administratorilor şi directorilor, în cursul anului financiar: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / despre noi / organizare / politica de remunerare
– https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2025/07/Raport_anual_remuneratii_2024.pdf;
g) Codul de etică: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / despre noi / etică și integritate – https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2020/07/CODUL-ETIC-SI-DE-INTEGRITATE-AL-SALARIATILOR-IPROCHIM-SA-BUCURESTI_compressed.pdf;
h) procedura prin care s-a făcut selecţia membrilor consiliului de administraţie/directoratului, precum şi revocările din funcţiile respective în ultimii 3 ani şi motivele revocărilor: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / despre noi / anunturi
Notă: Pe toată perioada de referință (2011-2025) conducerea companiei a fost asigurată cu caracter provizoriu, nefiind finalizată o procedură de selecție a membrilor acesteia, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 109 / 2011.
– https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2024/11/Anunt_recrutare_CA_IPROCHIM_Form_1-5.pdf;
i) scrisoarea de aşteptări: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / despre noi / anunturi
– https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2022/07/SCRISOARE-DE-ASTEPTARI-IPROCHIM-S.A.-7.7.2022.pdf;
j) contractul de mandat: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / despre noi / organizare / politica de remunerare
k) bugetul pentru investiţii în fiecare dintre ultimii 3 ani financiari: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / despre noi / actionariat / adunări generale (pentru aprobarea BVC)
– 2025: https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2025/04/5_Nota_Fundamentare_BVC_2025_cu_anexe.pdf;
– 2024: https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2024/04/15_AGOA_pct3_Anexa_4_BVC_2024_SI.pdf;
– 2023: https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2023/04/12_BVC_2023.pdf;
l) cheltuielile totale cu personalul în ultimii 3 ani (inclusiv salarii, sporuri, bonusuri, traininguri sau formare profesională, decontări şi alte beneficii): la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / despre noi / actionariat / adunări generale (aprobări Bilanț)
– 2024: https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2025/07/Raport-anual-2024-gdpr.pdf
– 2023: https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2025/07/Raport-anual-2023-gdpr.pdf
– 2022: https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2025/07/Raport-anual-2022-gdpr.pdf
m) datoriile întreprinderii publice către bugetul de stat, către instituţii de creditare şi către parteneri comerciali, cu menţiunea pentru fiecare categorie cât la sută este reprezentat de restanţe de plată: NU este cazul (societatea nu înregistrează datorii de natura celor precizate);
n) valoarea subvenţiei operaţionale primite de la bugetul de stat: NU este cazul (societatea activează pe mai multe piețe concurențiale și nu beneficiază de subvenții de la bugetul de stat – sursele de venit ale societății sunt activitățile desfășurate și autorizate potrivit legii și statutului societății);
o) serviciile sau bunurile produse de întreprindere în interes public: NU este cazul;
p) menţionarea obiectivului de politică publică a întreprinderii: NU este cazul;
q) situaţiile de risc/analiza de risc din domeniul de activitate al întreprinderii: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / informații de interes public / raportări financiare;
– https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2025/07/Raport-anual-2024-gdpr.pdf;
r) raportul anual agregat pe pagina web a întreprinderii: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / informații de interes public / raportări financiare;
– https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2025/07/Raport-anual-2024-gdpr.pdf;
s) menţionarea obiectivului de politică publică a întreprinderii: NU este cazul;
ş) planul de integritate al întreprinderii (dezvoltat în concordanţă cu Ghidul de bună practică al OCDE privind controlul intern, etica şi conformitatea) şi mecanismul de raportare de către avertizorii în interes public a încălcărilor legii: la secțiunea / subsecțiunea iprochim.ro / informații de interes public:
https://iprochim.ro/informatii-de-interes-public/ (vezi subcategoriea Guvernanță corporativă)
t) raportul de audit extern: la secțiunea / subsectiunea: iprochim.ro / informații de interes public / rapoarte de audit si revizuire – https: https://iprochim.ro/wp-content/uploads/2025/07/RAPORT_AUDIT_2024.pdf;
| Nr.crt. | Perioada | Document asociat |
| 1 | 18-22.06.2018 | adg_15062018 |
| 2 | ||
| 3 | ||
| 4 | ||
| 5 | ||
| 7 | ||
| 8 | ||
| 9 | ||
| 10 |
| Nr.Crt. | Hotărâre de Guvern | Descriere |
| 1 | Nr. 600/08.06.2011 | Buget 2011 |
| 2 | Nr. 266/03.04.2012 | Buget 2012 |
| 3 | Nr. 282/21.05.2013 | Buget 2013 |
| 4 | Nr. 348/30.04.2014 | Buget 2014 |
| 5 | Nr. 819/30.09.2015 | Buget 2015 |
| 6 | Nr. 598/31.08.2016 | Buget 2016 |
| 7 | Nr.444/30.06.2017 | Buget 2017 |
| 8 | Nr.409/08.06.2018 | Buget 2018 |
| 9 | Nr.545/02.08.2019 | Buget 2019 |
| 10 | NR.582/30.07.2020 | Buget 2020 |
| 11 | Nr.1.443/1.288/880/21.10.2021 | Buget 2021 |
| 12 | Nr.364/319/299/25.03.2022 | Buget 2022 |
| Nr.Crt. | Data | Documente asociate |
| 1 | 31.08.2016 | Executie BVC |
| Nr.Crt. | Data | Documente asociate |
| 1 | 27.10.2016 | SDS-01 |
RAPORTĂRI ADMINISTRATORI (semestriale și anuale)
RAPORT SEMESTRIAL LA 30.06.2021
RAPORT CA SEMESTRIAL – 30.06.2020
RAPORT CA – EXERCITIU FINANCIAR 2019
RAPORT CA – SEMESTRIAL – 30.06.2019
RAPORT CA – EXERCITIU FINANCIAR 2018
RAPORT CA – SEMESTRIAL – 30.06.2018
RAPORT CA – EXERCITIU FINANCIAR 2017
RAPORT CA – SEMESTRIAL – 30 06 2017
RAPORT CA – EXERCITIU FINANCIAR 2016
RAPORT CA – EXERCITIU FINANCIAR 2015
RAPORT CA – SEMESTRIAL – 30.06.2015
RAPORT CA – EXERCITIU FINANCIAR 2014
Procedura de Achiziţii publice nu este aplicabilă, conform cu Adresa Nr. 476/24.02.2015 de la Agenția Națională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ataşată).
PLAN DE INTEGRITATE PENTRU IMPLEMENTAREA STRATEGIEI ANTICORUPȚIE ÎN CADRUL IPROCHIM SA
| Declaratia | Plan de integritate | Inventarul masurilor |
| DECLARAȚIE PRIVIND ASUMAREA UNEI AGENDE DE INTEGRITATE ORGANIZAȚIONALĂ A DIRECTORULUI GENERAL AL IPROCHIM S.A.2025 | ANEXA NR.1- DECIZIA 74-15.09.2021 | ANEXA NR.2- DECIZIA 74-15.09.2021 |